ـ

کارمک طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران ازجمله قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف­ کننده فعالیت می‌کند

استفاده از کارمک ، اقدام به عضویت، اقدام به ورود کاربر و ارتقا به فروشندگی یا بازاریاب ارجاعی در وب‌سایت، و استفاده از سایر خدمات ارائه‌شده، به معنای آگاه بودن از قرارداد و قبول مفاد و شرایط آن است

قوانین و مقررات

همانگونه که همه از این موضوع آگاهیم، هر اجتماعی نیازمند قوانین و مقررات مدون و مشخصی میباشد که براساس آن حدود مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه تعیین می گردد.

این قوانین باعث میشود که در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن، حدود تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی که شامل وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و … میشود نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

قـوانین و مقـررات زیر مربوط به شرایط عضویت، استفاده و بهره برداری از وب سایت کارمک میباشد که بازدید و عضویت در این سایت به منزله اطلاع کامل از مفاد و شرایط آن است

قوانین عمومی :

سایت کارمک با توجه به قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران پیش می رود،لذا تمام اقدامات صورت گرفته روی سایت طبق این قوانین بوده و خارج از چارچوب قوانین کارنخواهیم نمود و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

بخش 1 : تمامی محصولات دارای 6 ماه پشتیبانی تضمین شده از کارمک را دارند ، در صورتی که پس از ارسال تیکت و سپری شدن 48 ساعت پاسخ تیکت از سمت فروشنده ارسال نشود و مشتری برای بخش پشتیبانی سایت تیکت و مورد زا گزارش دهد پشتیبانی سرزمین فایل اقدامات لازم را با فروشنده انجام خواهد داد

بخش 2 : هرگونه تبلیغ محصول در سایت دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها ممنوع بوده و دیدگاه منتشر نخواهد شد اگر مجددا از سوی یک کاربر این اتفاق بی‌افتد بلافاصله بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.

بخش 3 : استفاده از محصولات کارمک  فردی بوده، فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، کارمک این حق را دارد تا به نمایندگی از فروشنده محصول و در راستای حمایت از حقوق فروشندگان،دسترسی شما به نسخه های آتی محصول خریداری شده را متوقف ،حساب کاربری شما را مسدود کند

بخش 4 : خدمات کارمک به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن،بی عیب بودن،امنیت و …ارائه نمیشود.همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های کارمک که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه میشوند،فاقد اعتبار بوده و کارمک هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.

بخش 5 : حساب کاربری هر فرد برای خودش میباشد، حساب کاربری قابل انتقال نیست.

بخش 6 : فروشنده ها هم میتوانند از محصولات دیگر فروشنده ها خرید کنند، همچنین بازاریابان هم میتوانند در کنار بازاریابی خود از محصولات سایت هم خریداری و استفاده کنند، در اینباره هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بخش 7 : خریدار مینواند مدام العمر به محصولاتی که خریداری کرده اند دسترسی داشته باشند (جز اشتراک های ویژه)

بخش 8 :  خریدار اشتراکات ویژه تنها از طریق سایت باید محصولات اشتراکی را دانلود کنند، محصولات اشتراک ویژه قابل ارسال از طریق پست، شبکه های اجتماعی و تلگرام نیستند، کاربران ویژه نمیتوانند درخواست ارسال کنند، زیرا محصولات اشتراکی به همین علت قیمت آنها خیلی کمتر است.

بخش 9 : خریداران تنها از طریق سیستم تیکتینگ میتوانند مشکلات احتمالی خود را اعلام کنند، ما در sms، ایمیل و … پشتیبانی نداریم.
بخش 10 : کارمک صرفا تعهد به مشتریانی که محصولات را از سایت خریداری میکنند دارد ، و مواردی مانند سفارش سازی ، خرید محصول از فروشنده خارج از سایت مانند شبکه های اجتمائی تمام و کامل بر عهده مشتری بوده و هیچ حق اعتراضی بابت مشکل دار بودن ، پشتیبانی نکردن فروشنده به کارمک ندارد

بخش 10 : باز گشت وجه :

الف : در صورتی که محصول خریداری شده از سمت شما (خریدار یا مشتری) قابل دانلود نباشد و بعد از ارسال تیکت  24 تا 48 ساعت فایل ارسال نگردد امکان عودت وجه از سمت مشتری امکان پذیر است (محصولات لایسنس دار ممکن هست در بعضی مواقع با تاخیر کوتاه ارسال گردد)

ب :
امکان بررسی ، تست فایل محصول تا 24 ساعت میباشد و بعد از گذشت این زمان امکان عودت وجه به حساب بانکی خریدار به هیچ عنوان نیست ، همچنین در صورت گزارش مشکل دار بودن محصول پس از 24 ساعت برای فروشنده و در صورتی که بین 3 تا 7 روز فروشنده مشکل را نتواند رفع کند امکان عودت وجه به حساب کاربری فرد در کیف پول کارمک است ، توجه کنید این وجه قابل برداشت به حساب بانکی نیست و فقط قابل خرید از سایت میباشد

پ : محصولات دارای لایسنس با توجه به این که از کمپانی های جهانی تهیه میشوند با توجه به قوانین اون پلتفرم ها بازگشت وجه انجام میگردد ، قبل از خرید حتما از طریق تیکت یا دیدگاه سوال کنید (توجه کنید در صورتی که قبل از ارسال لایسنس در تیکت در خواست برگشت وجه نمایید 20 % هزینه که شامل : 9 % مالیات بر اساس مصوبه اداره مالیات + 3 % درگاه پرداخت + 8% که شامل پشتیبانی سایت ، فروشنده  و جریمه بررسی نکردن محصول قبل از خرید میباشد )

توجه نمایید هر لایسنس و سفارش مخصوص به یک خریداری میباشد و استفاده در چندین سیستم امکان مسدود شدن از سمت کمپانی را دارد ، که در این شرایط عودت امکان پذیر نمیباشد

تبصره : تقریبا 99 درصد محصولات داخل سایت هیچ گونه محدودیت و لایسنسی ندارند و تنها تعدادی از محصولات بسیار کم و انگشت شماری دارای لایسنس میباشند که در کارمک از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و تا الان به دلیل رضایت تمامی مشتریان بازگشت وجهی انجام نشده است

ت : محصولات که اصطلاحا چیت نام دارند و برای بازی های انلاین استفاده میشوند ، قبل از خرید از طریق تیکت یا دیدگاه درصد بن شدن را سوال کنید ، تا پاسخ دقیق خدمت شما ارسال شود ، بن شدن جز قوانین بازگشت وجه محسوب نمیشود (اکثر محصولات به دلیل تهیه از کمپانی های بزرگ انتی بن و بن نخواهید شد ،تمامی موارد بر عهده خریدار میباشد)

بخش 11 : خریدار حق توهین کردن در سیستم تیکتینگ یا راه های ارتباطی دیگر را ندارد، ابتدا مشکل خود را ارسال میکند، اگر پرسنل پشتیبانی نتوانند مسئله را حل کنند در نهایت وجه خریداری شده به خریدار عودت میشود، در صورت توهین، پرسنل پشتیبانی حق این را دارد دسترسی به فایل را بسته و حساب کاربری فرد خاطی را مسدود کند.

بخش 12 : برای استفاده از کل خدمات کارمک کاربران باید ثبت نام کنند و مشخصات ارتباطی خود را در پنل کاربری تایید کنند

بخش 13 : کاربران قبل از خرید باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را کسب کنند، ما برای هر محصول توضیحات لازم را قرار داده ایم، اگر کاربر باز هم قبل از خرید با توجه به توضیحات محصول ابهامی داشت میتواند از بخش دیدگاه های همان محصول سوالات قبل از خرید خود را از فروشنده بپرسد، سپس خرید خود را انجام دهد، امکان عودت وجه در صورت خرید اشتباه امکان پذیر نیست

بخش 14 : بعد از ثبت تیکت کاربر باید 24 تا 48 ساعت منتظر پاسخ فرشنده یا دپارتمان موردنظر بماند، اگر پاسخ تیکت بیشتر طول کشید میتواند برای پشتیبانی سایت از فروشنده شکایت ثبت نمایید تا اقدامات لازم انجام شود

بخش 15 : خریداران میتوانند نظرات خود را درباره محصول خریداری شده در دیدگاه همان محصول ثبت کنند، اما سوالات مربوط به مسایل فنی میبایست از طریق سیستم تیکتینگ ارسال نمیاند و دیدگاه های مربوط به پشتیبانی تایید نمیگردد

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت کارمک ،خریدار مفاد توافقنامه و ضوابط سرزمین فایل را پذیرفته و نیازی به اخذ امضا از خریدار نیست.کارمک در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

سیاست های رعایت حریم شخصی :

  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت کارمک، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال وب سایت کارمک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت کارمک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای رسانه آموزشی کارمک محفوظ می‏‌دارد.
  • استفاده از مطالب قرار گرفته برروی سایت در جای دیگر مجاز نمی باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس ها و مطالب مربوط به آنها

تغییرات :

  • سایت کارمک حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.
  • هرگونه توهین به مسئولان سایت در سیستم های پشتیبانی و ایجاد مزاحمت برای سایت لرن دی ال مورد پیگرد قانونی از طرف پلیس فتا قرار می گیرد و حتما با فرد مزاحم برخورد قانونی خواهد شد.

این قوانین در طول زمان دست خوش تغییراتی خواهد بود که به مرور زمان به این قوانین اضافه یا کم خواهد شد.